Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

Elewacja w trakcie

Blog:  gosiek997
Data dodania: 2020-09-28
wyślij wiadomość

U nas w trakcie robienia elewacji :)


farba biała

Blog:  gosiek997
Data dodania: 2020-06-18
wyślij wiadomość

Pytanko z serii farby ;)

JAKĄ FARBĘ BIAŁĄ POLECACIE DO SUFITÓW I ŚCIAN :) ? u NAS TYNKI CEMENTOWO WAPIENNE - NIE WIEM CZY MA TO JAKIEŚ ZNACZENIE PRZY WYBORZE FARBY :)




5Komentarze
Data dodania: 2020-06-18 07:52:04
Na sufit polecam farbę Dulux biały mat. Jeden pokój został pomalowany zwykłą śnieżką, jednak Dulux robi ładniejszy efekt moim zdaniem. Na ścianach mamy farbę beckers, już po pierwszej warstwie ściany były ładnie pokryte.
odpowiedz
kropki  
Data dodania: 2020-06-18 08:01:53
Jeśli nie zależy Ci na bardzo matowym wykończeniu(mimo nazy nie jest całkiem matowa) i nie chcesz zimnego odcienia bieli to polecam magnat ceramic white. Jak dla mnie najlepiej zmywalna farba ze wszystkich, które testowałam. Już myłam kominek ze śladów małych łapek, nadproża pobrudzone przy wieszaniu karniszy i wszystko pięknie schodzi. Schodzi a farba zostaje, sciereczka wcale nie jest biała co przy innych farbach miało miejsce.
odpowiedz
Data dodania: 2020-06-18 08:13:29
Tikkurila Anti-reflex White 2, bardzo dobrze kryje i po 2 latach wszystko elegancko wygląda :) Duluxa nigdy więcej. Pomalowałem ściany w jednym pokoju i 2 rok wietrze jak tylko się robią upały. W pozostałych pomieszczeniach mam Beckersa i nic takiego się nie dzieje.
odpowiedz
Data dodania: 2020-06-18 09:24:17
też tym malujemy sufity. efekt jest fajny, nierówności są niewidoczne. niestety nie jest to farba zmywalna, więc ściany malujemy beckersem, odcienie nieco się różnią.
odpowiedz
Odpowiedź do cool_dude
Data dodania: 2020-06-18 08:38:10
farba Dulux najlepsza moim zdaniem
odpowiedz

4.06 i 5.06 posadzki

Blog:  gosiek997
Data dodania: 2020-06-03
wyślij wiadomość

W koncu kolejny etap za Nami :) podłogówka rozłożona :) jutro i pojutrze mamy wylewane posadzki  :) Garaż i kotłownia jastrych cementowy a pozostałe pomieszczenia Anhydryt :)

Mam pytanka do osób juz po układaniu płytek , paneli na posadzkach anhydrytowych - wszedzie mamy ogrzewanie podłogowe. Jakie kleje, grunty do płytek polecacie? Jakie panele i podkłady?

Kilka fotek - zdjecia robione w trakcie prace - teraz juz skonczone :)


sciana beton architektoniczny

Blog:  gosiek997
Data dodania: 2020-05-07
wyślij wiadomość

Witam

Szukam ekipy która wykona mi dwie ściany - beton architektoniczny :)

Chodzi o województwo MAZOWIECKIE :)


Moze ktos korzystał i jest w stanie kogos polecić :)

Dzięki kochani


2Komentarze
Data dodania: 2020-05-11 11:20:51
Znowu nie można wysyłać wiadomości bo wyskakuje błąd
To normalne ze jest mało inf. i ocen bo to drogi sprzęt i mało osób się na to decyduje. Ja sama się śmiałam ze to okapy dla kretynow bo kto wydaje tyle kasy na okap😉 ale po 3 latach wiem ze jest warty swojej ceny.
odpowiedz
Data dodania: 2020-05-11 12:09:24
dzięki :)
odpowiedz
Odpowiedź do pastelowa

piec gazowy

Blog:  gosiek997
Data dodania: 2020-04-27
wyślij wiadomość

Witam serdecznie 

Chcielibysmy zasięgnąc opinii :) Jestesmy przed wyborem pieca gazowego do naszego domu.

Hydraulik polecił nam dwa piece Junkers2Sb-24-5c ( moc 24KW) oraz Junkers GC2300IW (moc 20 KW) - moze ktos ma jakies zdanie na ich temat.

Dodam ze dom bedzie miał wszedzie ogrzewanie podłogowe. Powierzchnia użytkowa to ok 126 m2 plus garaz i podłogówka 41 m2 ( razem 167m2)

- gdzie hydraulik doradza piec o mocy 24kw, czy to nie za duzo? 


Jakie piece polecacie do podłogówki i do takiej powierzchni ?


dzieki wielkie 

ps mąz moj o niczym innym nie czyta tylko o piecach i ciezko sie zdecydowac :)

9Komentarze
Data dodania: 2020-04-27 13:08:41
Nie wypowiem się na temat dango modelu Junkersu bo teraz mam WOLF CGB-2-24. Ale Junkers mieliśmy w poprzednim domu, co do samej marki nie mam żadnych zastrzeżeń. Jeśli chodzi o moc, to mamy 24KW przy prawie 220m podłogówki, nie wiem czy w czymś Ci to pomoże...
odpowiedz
Data dodania: 2020-04-27 13:52:08
My mamy junkers cerapur smart zsb 24-5c + zasobnik 160l od grudnia 2019 roku. Podłogówkę mamy w całym domu tzn. 132m2 i jesteśmy bardzo zadowoleni. Małe spalanie gazu, cicha praca, bardzo intuicyjne ustawianie z poziomu sterownika w domu i fajna praca pogodówki na zewnątrz że jak wykrywa że będzie ciepło to nie grzeje żeby nie zrobić 30 stopnii w środku. Jeśli chodzi o moc to hydraulik stwierdził że lepiej zamontować piec o większej ilości kw żeby chodził z mniejszą mocą niż odwrotnie - coś jak w samochodzie, lepiej mieć większy silnik i jechać na 1800 obrotów niż mniejszy silnik i jechać na 4000 obrotów :) Jak już zainstalował piec to ręcznie mógł wybrać ilość kw i mamy zmniejszoną na 17 czy 19kw ale niepamiętam dokładnie :)
odpowiedz
Data dodania: 2020-04-27 14:09:32
A te małe spalanie to w jakich granicach :)
odpowiedz
Odpowiedź do nasz_dom
Data dodania: 2020-04-27 14:54:55
my bierzemy jeszcze pod uwagę 14Kw ten sam model
odpowiedz
Odpowiedź do nasz_dom
Data dodania: 2020-04-27 15:42:30
wydaje mi się że 14kw będzie za mało skoro nasza powierzchnia wynosi niewiele ponad 130m2 a wasza prawie 170m2 i z wyliczeń naszego fachowca wyszło że musi piec chodzić na tych 17 czy 19kw ale zróbcie tak żeby było dobrze ;) mimo wszystko z rozmowy z fachowcem gdy my decydowaliśmy się na piec i jego argumentem przedstawionym wcześniej uważam że lepiej wziąć piec 24kw ale decyzja należy do was
odpowiedz
Odpowiedź do gosiek997
morgun  
Data dodania: 2020-04-28 10:08:17
z taką mocą to pewno macie taktowanie pieca. często się wyłącza i włącza. moc ma wysoką ale szybciej się zużyje. no i gazu pójdzie trochę więcej.
odpowiedz
Odpowiedź do nasz_dom
morgun  
Data dodania: 2020-04-27 20:43:24
trzeba temat przegadać z hydraulikiem. ogólnie im mniejsze moc tym lepiej. ja mam piec 19kW. obecnie jest ustawione minimum ok 5kw (nie zamieszkany dom). Przeliczałem jakiś czas temu zapotrzebowanie na ogrzewanie dla całego domu na grzejniki - wyszło mi, że aby piec nie taktował za często to moc ok 5kW wystarczy. jak dodam do tego podłogę to wychodzi ok 12kW mocy.
odpowiedz
pebek
Data dodania: 2020-04-27 21:34:49
Jak ktoś doradza Ci taniej mocy kocioł to zmień hydraulika. Ja mam 14 kw 168m podlogówiki i jest wystarczający. Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2020-04-28 11:55:01
No właśnie obgadalismy temat i będzie piec 14kw Dzieki wielkie
odpowiedz
gosiek997
ranga - mojabudowa.pl elita
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 20123
Komentarzy: 370
Obserwują: 35
On-line: 9
Wpisów: 52 Galeria zdjęć: 124
o nas
🤣🤣
Projekt JULIA
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy bez poddasza bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - dobczyn
ETAP BUDOWY - V - Okna i drzwi
ARCHIWUM WPISÓW
2020 wrzesień
2020 czerwiec
2020 maj
2020 kwiecień
2020 marzec
2020 luty
2020 styczeń
2019 grudzień
2019 listopad
2019 październik
2019 wrzesień
2019 lipiec
2019 czerwiec

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów: 63856
Liczba wpisów: 221863
Liczba komentarzy: 904992
Liczba zdjęć: 675461
Liczba osób online: 336
usuń reklamy
Top 100 blogów

sprawdź listę 100 najczęściej odwiedzanych blogów.

sprawdź teraz
200 zł rabatu + dostawa gratis.
mojabudowakupon rabatowy